Wilt u goed personeel aantrekken én behouden? Employee benefits kunnen daarbij een belangrijke rol spelen! Met deze ‘extraatjes’, zoals een telefoon van de zaak of een regeling voor ouderschapsverlof, zullen uw medewerkers zich meer gewaardeerd voelen.
Employee benefits hoeven niet per se duur te zijn. Denk bijvoorbeeld aan de optie om extra vakantiedagen te kopen of de mogelijkheid om parttime te gaan werken. Deze employee benefits kosten weinig, maar leveren uw medewerkers wel extra flexibiliteit op. Samen met KESLER Hypotheken & Assurantien stelt u een pakket samen dat past bij uw bedrijf.
Om uw medewerkers aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden te bieden, heeft u de keuze uit talloze mogelijkheden. Van een collectieve ziektekostenverzekering tot opleidingskansen, en van een auto van de zaak tot een winstregeling. Bij de keuze voor employee benefits is het ook goed om te kijken naar de samenstelling van uw personeelsbestand: jonge ouders hebben bijvoorbeeld vaak andere voorkeuren dan oudere werknemers.
Motiveer uw medewerkers met een pakket goede arbeidsvoorwaarden! Wij laten u graag alle mogelijkheden zien. Bel 074 - 291 7628 voor een afspraak op ons kantoor in Hengelo.
Meer informatie over de wijze waarop wij u van dienst zijn en de kosten van onze dienstverlening kunt u lezen in onze dienstverleningsdocumenten.
Bezoekadres
de Wetstraat 51-1
7551 GB Hengelo
Contact
Tel: 074 - 291 7628
info@kesler.nl
Openingstijden
Bekijk de openingstijden van ons kantoor